• 03-03-2023, 01:31:25
    #10
    cryptopnz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben uzun zamandır monster kullanıyorum. Şuanda elimde 3 tane mevcut. Çok memnunum.
    Şikayetlere bakarsanız. İşin içinden çıkamazsınız.

    Ayrıca Monster teknik servis çok iyi ilgileniyor. Ben daha önce böyle birşey görmedim.
    Monster harici kullanabilirsen macbooklar var.

    Dediğim gibi bence kim ne demiş bakma. 30 bin liraya çok güzel yeni nesil monster leptop alabilirsin. Karar senin
    Birkaç tane daha destek mesajı gelirse sanırım Monster alacağım
  • 03-03-2023, 01:31:47
    #11
    Acerect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam evet haklısınız ama Macbook almak istemiyorum aslında. 1. Nedeni depolama 2. Nedeni param macbook air'e yetiyor. Tabii ki mac kalitesi tartışılmaz bile
    Eğitim indirimini kullanarak PT'den M2 işlemcili Pro alabilirsiniz bu bütçeye. Biraz küçük olur ama sizin ekranla işiniz yok. Depolamayı da aylık 7 TL'ye ek alan satın alıp çözersiniz. Bu gibi ufak nedenlerle başka alternatif aramayın derim. Bu arada Apple'da hissem yok 😅 Hanım tasarımcı her şeyine şahit olduğum için şirketteki çok iyi bir Windows bilgisayarla yapamadığını 2019 model Macbook'ta bile yapabildiğini biliyorum. Kullandığınız programlara uygun bilgisayar önerdim 🙏🏾
  • 03-03-2023, 01:34:51
    #12
    Acerect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç tane daha destek mesajı gelirse sanırım Monster alacağım
    Bence almalısın

    Ayrıca Cihazlar çok güçlü olduğu için şarjı 2-3 saat gidiyor. Haberin olsun. Ek olarak monster leptop'u sürekli şarj'da kullanmak daha iyi bilgisayar'a hiç zarar vermiyor. Tam aksine daha sağlıklı çalışıyor.
    Bunu zaten satın alacağın zaman söylerler.
  • 03-03-2023, 01:36:39
    #13
    Eger 2. el dusunurseniz 2.5 senelik bilgisayarimi satmayı dusunuyorum bu ara. bir ust modele gecmek icin.


    2080super 9-10980HK CPU @ 2.40GHz 3.10 GHz 64gb ram MSİ Ge75 Raider 300hz 30 k dan satmam ama fazlada ustune cıkmam heralde. bilemiyorum.
  • 03-03-2023, 01:37:43
    #14
    saikidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eger 2. el dusunurseniz 2.5 senelik bilgisayarimi satmayı dusunuyorum bu ara. bir ust modele gecmek icin.


    2080super 9-10980HK CPU @ 2.40GHz 3.10 GHz 64gb ram MSİ Ge75 Raider 300hz 30 k dan satmam ama fazlada ustune cıkmam heralde. bilemiyorum.
    Yok hocam sıfır düşünüyorum teşekkürler
  • 03-03-2023, 01:40:21
    #15
    Çizim için kullancaksanı kesinlikle hp z book serisi A3000-A2000 bunlar çizim bilgisayarlaridir 😀
  • 03-03-2023, 02:30:25
    #16
    https://m.n11.com/urun/acer-nitro-5-...ozdanteknoloji
    Bu modeli tavsiye edebilirim ölü piksel olayı her pcde karşınıza cıkabılır ekran kartı yetecegını dusunuyorum
    Macbook tarzlarıda iyi ama bazı işler için windows gerekebiliyor arada oyunda oynanır hem
    https://www.hepsiburada.com/acer-nit...-HBC000037N3FW
    bu modelde olabilir
  • 03-03-2023, 03:48:16
    #17
    Kesinlikle MSI dan şaşma monster falan hikâye kalıyor yanında
  • 03-03-2023, 03:52:01
    #18
    Kesinlikle m2 çip MacBook Air alın işinizi fazlasıyla görecektir