cryptopnz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben uzun zamandır monster kullanıyorum. Şuanda elimde 3 tane mevcut. Çok memnunum.
Şikayetlere bakarsanız. İşin içinden çıkamazsınız.

Ayrıca Monster teknik servis çok iyi ilgileniyor. Ben daha önce böyle birşey görmedim.
Monster harici kullanabilirsen macbooklar var.

Dediğim gibi bence kim ne demiş bakma. 30 bin liraya çok güzel yeni nesil monster leptop alabilirsin. Karar senin
Birkaç tane daha destek mesajı gelirse sanırım Monster alacağım