Merhaba
Vdsimde nasıl sitemi barındırırım (Win10)
Video filan varmı
Vds'te nasıl sitemi barındırabilirim
7
●168
- 02-03-2023, 23:02:46Site boş orada script filan test ederimHans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2023, 23:03:36enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederim, ücretsiz arıyorumTRTURKEYTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2023, 23:05:12Sormak istediğim şuydu mesela php ile bir site yapacaksanız Xampp kurarak çalışmalısınız node kullanarak bir site yapacaksanız express kullanmalısınız.TRBATU60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2023, 23:06:26Plesk Panel Kurabilirsiniz;
Yöncü Datacenter'in Yüklemiş Olduğu Video;
https://www.youtube.com/watch?v=XW7Uc69zeqE