Merhaba arkadaşlar React Native ile yalnızca kurum içinde kullanılacak bir aplikasyonum hazırladım. Simulator de test ettim ve iOS için kusursuz şekilde çalışıyor. Şimdi ise bunu build alıp Diawi üzerinden personellere dağıtıp çalıştırmak istiyorum. Fakat işin içerisinden çıkamadım Apple developer hesabım mevcut ve aktif. Apple Store da gözükmesini istemediğim için uygulamayı göndermedim. Bunu Expo ile yalnızca iOS için build alıp, Gerekli sertifikalar ile imzalayıp direkt link ile nasıl paylaşım gerçekleştirebilirim?