• 27-02-2023, 17:22:09
    #1
    Lisans işine girmeyi düşünüyorum ancak depremden dolayı son bütçem bu işe yatırmak ve satışa sunmak bir gelir oluşturur mu fikirlerinizi bekliyorum
  • 27-02-2023, 17:23:05
    #2
    üyeliksiz zor.
  • 27-02-2023, 17:25:33
    #3
    Platin üye
    Merhaba hocam,

    Yapacağınız iş ne olursa olsun son param gözüyle bakıp düzgün bir planlama yapamazsanız çok büyük bir ihtimalle paranız boşa gidecektir.

    Diğer bir konuya gelirsek, lisans satışı güzel bir sektör ancak geri dönüşünü bekleyecek vaktiniz ve sizi bu zaman içerisinde idare edecek naktiniz olması gerekli.
  • 27-02-2023, 17:31:20
    #4
    Güzel sektör, ama forumda bayilik adı altında satış yapan kişilerden herhangi bir hizmet almamamızı öneririm.
  • 27-02-2023, 17:31:25
    #5
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,

    Yapacağınız iş ne olursa olsun son param gözüyle bakıp düzgün bir planlama yapamazsanız çok büyük bir ihtimalle paranız boşa gidecektir.

    Diğer bir konuya gelirsek, lisans satışı güzel bir sektör ancak geri dönüşünü bekleyecek vaktiniz ve sizi bu zaman içerisinde idare edecek naktiniz olması gerekli.
    Nedense müşteri bulamayacağımı düşünüyorum ondan dolayı
  • 27-02-2023, 17:32:44
    #6
    Platin üye
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense müşteri bulamayacağımı düşünüyorum ondan dolayı
    Ticaret risktir hocam. Bu riski alabilmek için ya gözü kara olmanız lazım arkanıza bakmadan iş yapmanız ya da bir güvenceniz olması lazım.

    Şu şartlar altında size önerim gidersiz bir iş yaparak para kazanmanız.