Netsis ve Luca gibi online platformlara giriş yapmak istemiyorum formüllerimi.
Offline çalışacak, yaptığım son ürünlerin formüllerini girip satış/üretimi işlediğimde stoktan düşecek, hammadde 100-500-1000 kg altına düşerse uyarı verecek tarzda bir program bilen var mı?
Örnek açıklama;
Elimde hammadde 1, hammadde 2, hammadde 3, hammadde 4 karışımlarından oluşan bir formül var. Bitmiş ürünün adı : BİTMİŞ ÜRÜN
Üretim öncesi sisteme girdiğim stok bilgisi;
hammadde 1 : 500 KG
hammadde 2 : 550 KG
hammadde 3 : 600 KG
hammadde 4 : 1000 KG
olsun
Üretim için;
1,2,3,4 numaralı hammaddelerden 25 er kg kullanarak 100 KG BİTMİŞ ÜRÜN YAPTIM (üretimi programa işliyorum)
Üretim sonrası stok ;
hammadde 1 : 475 KG
hammadde 2 : 525 KG
hammadde 3 : 575 KG
hammadde 4 : 975 KG
hammadde 1 500 kg altına düştüğü için uyarı veriyor gibi.
Örnek 1 adet program buldum fakat arayüz çok kötü : https://www.stokprogrami.com/stok-uretim-v1-sql
Reçete girilen stok takip programı var mı?
4
●226
- 26-02-2023, 10:08:46Merhaba, netsis, logo, sentez, mikro gibi ERP programlarına entegre özel yazılımlar geliştiriyoruz, fabrikalara ve büyük işletmelere yazılımlar geliştiriyoruz. Üretim, depo, satış, satınalma gibi bir çok modül ve departman hakkında tecrübe sahibiyiz, ERP konusunda tecrübeliyiz. Dilerseniz sizlere offline lokalde çalışacak web tabanlı bir yazılım geliştirebiliriz. dilediğiniz şekilde üretim-stok takipleri, uyarı sistemleri mail,telegram vs. gibi bir çok özelliğe sahip profesyonel yazılım yapabiliriz. Açık kaynaklı olarak teslim ederiz ileriye dönük geliştirmeye açık olur, düşünürseniz 0505 006 94 06 numaramdan ulaşabilirsiniz detaylandırıp fiyat teklifi sunalım.Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi çalışmalar dileriz - 26-02-2023, 10:14:32Bana piyasada satılan uygun yollu bir şey lazım. Zaten işimizi excel ile hallediyoruz hocam. Maksat 3 dosya yerine tek ekrandan takibini yapalım. Karmaşık ERP işine veya muhasebe programına bağlanacak bir şey lazım değil.AEBilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2023, 10:24:38Hocam emeğinize ben neden değer biçiyorum? Siz bir teklif yaparsınız uygun gelir ya da gelmez ben size dönüş yaparım.wisex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle