• 23-02-2023, 20:01:54
    #1
    İş bankası sim blokesi var telefonumda NFC yok uygulamadan yapamıyorum müşteri hizmetlerine böaglanıyorum 3 defa bağlandım 3 ündede oto mesaja yönlendiriyor yine
    Bunu yaşayan ve çözebilen varmı illal şubeyemi gidecez yani KARTIM YOK YENİ AÇTIM HESABı
  • 23-02-2023, 20:02:53
    #2
    ATM'den yapabilirsin kartınla.
  • 23-02-2023, 20:02:58
    #3
    kartın varsa atmden sim bloke kaldırma menüsünden kaldırabilirsin .
  • 23-02-2023, 20:03:04
    #4
    Hocam bazı bankaların atm'si üzerinden sorun çözülüyordu. İş bankası atmlerinde de aynı uygulama olabilir. Atm varsa yakınınızda bakmanızı öneririm.
  • 23-02-2023, 20:06:23
    #5
    Atm den sim bloke kaldırma var sanırım, ziraatte vardı.
  • 23-02-2023, 20:15:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kartın da yoksa kesinlikle şube hocam, bu yüzden bayramda beni manyak etmişlerdi ordan biliyorum
  • 23-02-2023, 21:17:30
    #7
    Merhaba,

    ATM den sim kart bloke kaldırmayı deneyebilirsiniz veya şubeye gidip kaldırtabilirsiniz.

    İyi Forumlar Dilerim.