• 23-02-2023, 15:16:28
    #1
    Arkadaşlar birine borç para verdim 20.000 TL civarında senet karşılığında. 6 ay geçti. Bu parayı kurtarabilirmiyim. Kurtarabilirsem nasıl kurtarabilirim ? Bilgisi olan varsa bi el atabilirmi.
  • 23-02-2023, 15:18:13
    #2
    Merhaba,

    Seneti işleme koyabilirsiniz bir zaman alır ama alabilirsiniz. Harici olarak seneti başkasına devredebilirsiniz örneğin x avukatına yada x kişisine seneti devredebilirsiniz. 20 bin değil 15-16 alırsın kendisi o ödemeyi tahsil eder.
  • 23-02-2023, 15:18:17
    #3
    İcra takibi açabilirsiniz.
  • 23-02-2023, 15:19:43
    #4
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İcra takibi açabilirsiniz.
    Peki üzerinde hiçbir şey yoksa nasıl yapacağız ?
  • 23-02-2023, 15:20:58
    #5
    hasanbd37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki üzerinde hiçbir şey yoksa nasıl yapacağız ?
    Siz verin icraya, takip kesinleştikten sonra bankalara haciz ihbarnamesi göndertirsiniz. Yarın bir gün kredi çekerse ya da kredi kartı almak isterse karşısına çıkacak. Bu süreçte faizde işletirsin.

    Sigortalı çalışıyorsa maaşından 1/4 oranında kesilir bu arada.
  • 23-02-2023, 15:21:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kambiyo senetlerine özgü takip yolu ile işlem başlatabilirsiniz.
  • 23-02-2023, 15:22:43
    #7
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz verin icraya, takip kesinleştikten sonra bankalara haciz ihbarnamesi göndertirsiniz. Yarın bir gün kredi çekerse ya da kredi kartı almak isterse karşısına çıkacak. Bu süreçte faizde işletirsin.

    Sigortalı çalışıyorsa maaşından 1/4 oranında kesilir bu arada.
    Anladım kral. Teşekkür ederim sabah ilk işim avukatın yanına gitmek.
  • 23-02-2023, 15:23:03
    #8
    AUA1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kambiyo senetlerine özgü takip yolu ile işlem başlatabilirsiniz.
    Eyvallah kral. Teşekkürler.
  • 23-02-2023, 15:25:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hasanbd37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah kral. Teşekkürler.
    Rica ederim, bahsettiğiniz senet bono diye anladım. Nama mı yazılı emre mi yazılı, vadesi ne zaman gibi bilgiler eklerseniz daha detaylı bilgilendirme yapılabilir.