hasanbd37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah kral. Teşekkürler.
Rica ederim, bahsettiğiniz senet bono diye anladım. Nama mı yazılı emre mi yazılı, vadesi ne zaman gibi bilgiler eklerseniz daha detaylı bilgilendirme yapılabilir.