kalipsotr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce Hangi Mouse? | R10+
19
●368
- 21-02-2023, 20:08:11Kesinlikle steelseries çok uzun süre kullandım hala kullanıyorum hiçbir sorun problem yaşamadım. Birkaç kez çok sert şekilde çarpmama rağmen çizilmedi bile, malzeme kalitesi zaten çok iyi. 4-5 yılın sonunda temizlemek için açarken alt tarafındaki skatezlerini ısıtmadan çıkardığım için hafif yamukluklar olmuştu. Benden kaynaklı bir şey olduğu için hala steelseries diyorum.
- 21-02-2023, 20:19:12Rival 110 kullanıyorum steelseries ile ilk kez bu mouse sayesinde deneyimleme fırsatı yakaladım, mükemmel bir marka ve ürünleri son derece dayanıklı + kaliteli. Kirlendikçe söker yıkar temizler tekrar takarım bir çok kez çarpmışımdır hala daha sapasağlam ve sıkıntısız. O yüzden Rival3 derim.
- 21-02-2023, 20:19:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Razer Deathadder V2 Mini Önerimdir ben kullanıyorum şahsen çok güzel ve hafif
- 21-02-2023, 20:22:56Hocam dediğiniz mouse'a bakarken razer Basilisk V3'ü keşfettim sanırım bunu alacağımLegendCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2023, 12:51:02Yıllardır SteelSeries mousları kullanıyorum şuan halen steelseries sensei frost blue var ve her hangi bir sorun yaşamadım deforme olması dışında.
- 22-02-2023, 13:47:02Üyeliği durdurulduırmağının akışına ölürüm steelseries ölürüm steelseries



