Arkadaşlar şimdi dayımın evi orta hasarlı ev annesinin üzerine ama annesi ikmategahı istanbulda ama ev dayımın sadece tapu annesinin üstüne diyebiliriz
şimdi dayım e devletten başvuru yapıcaktır bu 10k para dışında şimdi dayım edevletten ev sahibi olarak mı yada kiracı olarak mı başvurmalı
Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim