• 21-02-2023, 09:31:04
    #1
    Arkadaşlar merhaba, yaklaşık 4 ay önce trafik kazası geçirmiştim mototum pert oldu ve şuan yediemin otoparkında.
    Oradan onu çıkartabilmem için bir belge vs gerekiyor mu? Trafik şubeden evrak almam gerekir mi yoksa direk gidip alabilir miyim?

    Ek olarak sigorta şirketimi eksper yollayacak yoksa benim mi götürmem lazım?
  • 21-02-2023, 09:57:45
    #2
    4 aydır sigorta başvurmadınız mı ? Onların size teklif getirmesi gerekiyor öyle kafanıza göre aracı çekemezsiniz.
    Perte ayrıldığı bilgisini size kim verdi mutakabatname imzaladınız mı?
  • 21-02-2023, 10:02:00
    #3
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 aydır sigorta başvurmadınız mı ? Onların size teklif getirmesi gerekiyor öyle kafanıza göre aracı çekemezsiniz.
    Perte ayrıldığı bilgisini size kim verdi mutakabatname imzaladınız mı?
    Hocam 4 aydır sağlık sorunları nedeniyle kalkamadım yeni toparlandım. Henüz teklif gelmedi motor kötü durumdaydı tahminime göre perte ayrılır fakat eksper konusunda ne yapmam gerektiğine emin olamadım. Sigorta mı gönderecek?
  • 21-02-2023, 10:02:19
    #4
    Üzerine haciz yoksa ruhsatla alırsın almasına.
    Ama 4 aydır neredeydin hocam sigorta sürecine girmiş olman lazımdı
  • 21-02-2023, 10:04:44
    #5
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 4 aydır sağlık sorunları nedeniyle kalkamadım yeni toparlandım. Henüz teklif gelmedi motor kötü durumdaydı tahminime göre perte ayrılır fakat eksper konusunda ne yapmam gerektiğine emin olamadım. Sigorta mı gönderecek?
    Geçmiş olsun ama benim bildiğim 1 hafta 10 gün içinde en geç süreci başlatmanız lazımdı kaskoya evrakları iletip. Zaman aşımından dolayı kapsam dışı kalabilir siz başvurmadan kimse işlem yapıp size bir şey göndermez, bir arayın sigorta firmanız ile görüşün durumu.
  • 21-02-2023, 10:05:06
    #6
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerine haciz yoksa ruhsatla alırsın almasına.
    Ama 4 aydır neredeydin hocam sigorta sürecine girmiş olman lazımdı
    Sağlık sorunlarım vardı maalesef hareket edecek ya da kalkacak durumda değildim. Ruhsat kaza esnasında üzerimdekilerle birlikte kayboldu edevletten alınan ruhsat örneği yeterli olur mu?
  • 21-02-2023, 10:08:06
    #7
    geçmiş olsun.eğer sağlık raporunuz var ise kalkamadığınıza dair.bir kolaylık göstermeleri lazım.sigorta şirketi yetkilisine gir başvurun.online yada giderek.o size gereken bilgiyi verir
  • 21-02-2023, 10:11:34
    #8
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun.eğer sağlık raporunuz var ise kalkamadığınıza dair.bir kolaylık göstermeleri lazım.sigorta şirketi yetkilisine gir başvurun.online yada giderek.o size gereken bilgiyi verir
    Online nasıl başvuru oluyor hocam, karşı taraf ankara sigortayı kullanıyor.
  • 21-02-2023, 10:25:47
    #9
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Online nasıl başvuru oluyor hocam, karşı taraf ankara sigortayı kullanıyor.
    sigorta şirketinin görevlisini arayacaksınız müşteri hizmetlerindne ilgilenirler onu demek istedim yada en yakınınınzdaki güçlü bir sgirta firması yetkiliside olur.yardım ederler.