Arkadaşlar merhaba, yaklaşık 4 ay önce trafik kazası geçirmiştim mototum pert oldu ve şuan yediemin otoparkında.
Oradan onu çıkartabilmem için bir belge vs gerekiyor mu? Trafik şubeden evrak almam gerekir mi yoksa direk gidip alabilir miyim?
Ek olarak sigorta şirketimi eksper yollayacak yoksa benim mi götürmem lazım?
Trafik kazası hk? R10+
8
●280
- 21-02-2023, 10:02:00Hocam 4 aydır sağlık sorunları nedeniyle kalkamadım yeni toparlandım. Henüz teklif gelmedi motor kötü durumdaydı tahminime göre perte ayrılır fakat eksper konusunda ne yapmam gerektiğine emin olamadım. Sigorta mı gönderecek?ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2023, 10:02:19Üzerine haciz yoksa ruhsatla alırsın almasına.
Ama 4 aydır neredeydin hocam sigorta sürecine girmiş olman lazımdı - 21-02-2023, 10:04:44Geçmiş olsun ama benim bildiğim 1 hafta 10 gün içinde en geç süreci başlatmanız lazımdı kaskoya evrakları iletip. Zaman aşımından dolayı kapsam dışı kalabilir siz başvurmadan kimse işlem yapıp size bir şey göndermez, bir arayın sigorta firmanız ile görüşün durumu.ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2023, 10:05:06Sağlık sorunlarım vardı maalesef hareket edecek ya da kalkacak durumda değildim. Ruhsat kaza esnasında üzerimdekilerle birlikte kayboldu edevletten alınan ruhsat örneği yeterli olur mu?fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2023, 10:11:34Online nasıl başvuru oluyor hocam, karşı taraf ankara sigortayı kullanıyor.eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2023, 10:25:47sigorta şirketinin görevlisini arayacaksınız müşteri hizmetlerindne ilgilenirler onu demek istedim yada en yakınınınzdaki güçlü bir sgirta firması yetkiliside olur.yardım ederler.ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle