• 21-02-2023, 00:20:59
    #1
    Arkadaşlar evlenmeden önceye ait 450-500 bin tl arası gelen bir arabam. Eşim ile ben çalışıyorum aylık 30k gelirimiz var. 90 BİN TL de borcumuz var aylık 10k yakın borç ödüyorum. Kirada oturuyorum.(Kira 1500 şuan yazın kaç olur bilemem )
    Düğünden 250 bin tl yakın bi altınımız var.

    Şimdi sizce biz ne yapsak daha mantıklı?
    Arabayı satıp üstüne para koyup 700 civarı araba almak mı?
    Ev almak mı diyecem de nasıl alıcaz en kötü ev ankarada 1.5 dan başlıyor.
    Yoksa altın almaya devam mı?

    Özellikle bu yollardan geçmiş deneyim kazanmış büyüklerim yorum yaparsa sevinirim.
  • 21-02-2023, 00:22:10
    #2
    Öncelikle hayırlı olsun ben sizin yerinizde olsam şuan araba alırım o da fena artıyor yatırım şeklinde şuan en mantıklısı ev alma durumu yoksa 😊
  • 21-02-2023, 00:22:21
    #3
    Vadeli mevduat hesabı getirisi güzel
  • 21-02-2023, 00:22:21
    #4
    Sana bir şey söyliymmi eşini dinle kimseyi değil. ortalam durumlarımız aynı seninle bir şey alamıyorsan zorlama olan bir şeyi de yükseltme... altın iyidir.
  • 21-02-2023, 00:23:01
    #5
    bulabilirsen sıfır motorsiklet al 250 cc scooter honda vs markalı koy kapalı garaja yazın okutursun. dolarmış altınmış vs hepsinden daha hızlı yükseliyor yaz sezonunda da sıfır motor bulunmuyor bayilerde nakitim olsa öyle yaparım şuan
  • 21-02-2023, 00:24:04
    #6
    Konu sahibi hocamın izniyle takipdeyim (yaza evlenicem lazım olur)
  • 21-02-2023, 00:24:21
    #7
    %25 altın
    %25 borsa
    %5 kripto
    %10 tl
    %10 faiz

    geri kalanıylada r10da gelirli bir site bakın.
  • 21-02-2023, 00:28:28
    #8
    Geçmiş olsun
  • 21-02-2023, 00:28:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    erdemnldemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi hocamın izniyle takipdeyim (yaza evlenicem lazım olur)
    şimdiden mutluluklar dilerim hocam yaza kim öle kim kala