Arkadaşlar evlenmeden önceye ait 450-500 bin tl arası gelen bir arabam. Eşim ile ben çalışıyorum aylık 30k gelirimiz var. 90 BİN TL de borcumuz var aylık 10k yakın borç ödüyorum. Kirada oturuyorum.(Kira 1500 şuan yazın kaç olur bilemem )
Düğünden 250 bin tl yakın bi altınımız var.

Şimdi sizce biz ne yapsak daha mantıklı?
Arabayı satıp üstüne para koyup 700 civarı araba almak mı?
Ev almak mı diyecem de nasıl alıcaz en kötü ev ankarada 1.5 dan başlıyor.
Yoksa altın almaya devam mı?

Özellikle bu yollardan geçmiş deneyim kazanmış büyüklerim yorum yaparsa sevinirim.