Herkes benzer görüşte zaten, perde beton, perde kolon veya perde duvar olmadan ayakta durması zaten mümkün değil, her kat geniş kirişler ile perde kolonlara yükü iletiyordur. Yolun boşluğun ve haliyle perde kolonların altında da sağlam bir temel vardır dümdüz altı üstü boş bir yol değildir. Yalnız evet sağlam ama yanlarındaki binalara bir şey olsa bu yapıyı da aşağı çeker, bitişik nizam binalar pek hoşuma gitmiyor bu sebeple, senin binan sağlamdır ama yandaki çürüktür, o yıkılırken senin binanı da yanında götürür. Bu yüzden bitişik nizam binalarda kendi binanı kontrol ettirdin oh sağlam, yok öyle bir şey, yan binanın durumu da seni ilgilendiriyor. Malum felakette çok sayıda bina domino gibi yanındaki binayı da çekti yanına yıkılırken, bunu 99 depreminde de gördük. Üstelik yan binada nasıl olsa duvar var diye duvardan bile çalıp diğer binanın dış cephesini duvar olarak kullanabiliyorlar, sakat yani. Bu tip bir binada düşünsenize 1 binanın ayakta kalması yetmiyor, 3 binanın birden ayakta kalması gerekiyor, yanlardaki binaların da bitişik olduğunu düşünürsek 8-10 binanın da yıkılmadan ayakta kalması gerekiyor ki bu binaya bir şey olmasın.