• 19-02-2023, 05:10:50
    #10
    Ben önermiyorum hocam yinede taktir sizin
  • 19-02-2023, 11:29:29
    #11
    Alınır hocam.
  • 19-02-2023, 11:57:09
    #12
    yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum. çift sim kullanıyorum şirket ve şahsi gayet memnunum. Son zamanlarda şarj 1 gün altına düşmeye başladı.
  • 15-03-2023, 13:14:24
    #13
    kardeşim şuan sana o telefonla yazıyorum r10 dan soruyu sorduğunda göre ilgialanlarimiz yakındır sana bir dost tavsiye hayatımın pişmanlığı diye bilirim Samsungdan kesinlikle şaşma
  • 15-03-2023, 13:17:29
    #14
    Uzun süredir kullanıyorum güzel telefon. Ancak çok yoğun kullandım kuryelik yaparken 7/24 maps açık. Sonra hafızayı full tutuyorum. Donmalar oluyordu nadir. Daha temiz kullanırsanız çok sağlam telefon çok kez düşürdüm. Performans olarakta iyi. Video için başarılı değil. Aslında iphone gibi video çekip youtube'a atmak istemiştim ama kalitesi iyi değil. Ama ön kamera fotoğraf çekimi için tatminkar. Oyun oynamadığım için telefonda oyun performansını bilmiyorum