Uzun süredir kullanıyorum güzel telefon. Ancak çok yoğun kullandım kuryelik yaparken 7/24 maps açık. Sonra hafızayı full tutuyorum. Donmalar oluyordu nadir. Daha temiz kullanırsanız çok sağlam telefon çok kez düşürdüm. Performans olarakta iyi. Video için başarılı değil. Aslında iphone gibi video çekip youtube'a atmak istemiştim ama kalitesi iyi değil. Ama ön kamera fotoğraf çekimi için tatminkar. Oyun oynamadığım için telefonda oyun performansını bilmiyorum