Deprem Paylaşımım Nasıl Olmuş? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deprem Paylaşımım Nasıl Olmuş?
7
●
446
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Deprem Paylaşımım Nasıl Olmuş?
18-02-2023, 13:03:17
#1
deffydark
https://www.instagram.com/reel/Coxpg...d=YmMyMTA2M2Y=
beğenip, yorum yaparsanız çok sevinirim
18-02-2023, 13:04:46
#2
ysnozverdesign
Font seçimine dikkat edin. Yazıları tipografik kurallara göre ekleyin daha hoş duracaktır. Elinize sağlık
18-02-2023, 13:05:49
#3
deffydark
ysnozverdesign adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Font seçimine dikkat edin. Yazıları tipografik kurallara göre ekleyin daha hoş duracaktır. Elinize sağlık
Evet font seçiminde çok zorlandım, sizce nasıl bir font daha iyi durabilirdi?
18-02-2023, 13:06:53
#4
indruppel
font kötü, open sans öneririm
18-02-2023, 13:06:56
#5
ysnozverdesign
deffydark adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet font seçiminde çok zorlandım, sizce nasıl bir font daha iyi durabilirdi?
LEMON MILKL Uygun olacaktır. İ ve Ç harflerine ufak müdehaleler ile hoş duracak
Sağ sol klavuz çizgilerine dikkat edin.
18-02-2023, 13:07:39
#6
Kocakburak
Elinize saglık
18-02-2023, 13:10:32
#7
mcanyarar
Poppins font 10 numara giderdi.
18-02-2023, 19:29:33
#8
deffydark
ysnozverdesign adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
LEMON MILKL Uygun olacaktır. İ ve Ç harflerine ufak müdehaleler ile hoş duracak
Sağ sol klavuz çizgilerine dikkat edin.
Teşekkür ederim hocam dikkat edeceğim
Kocakburak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elinize saglık
teşekkür ederim hocam
mcanyarar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Poppins font 10 numara giderdi.
teşekkür ederim hocam ekledim kütüphaneme
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler