• 17-02-2023, 19:20:57
    #1
    Her şey yaptım sonuç alamadım en son bilgisayarı sıfırladım yine fayda etmedi. Kulaklık başka cihazda sorunsuz çalışıyor. Kendi cihazıma takınca otomatik olarak mouse bağlantısı kesiliyor ve kulaklık da çalışmıyor. Drive sorunu olduğunu düşünüyorum ama çözümü bulamadım. Yardımcı olabilecek var mı?
  • 17-02-2023, 19:31:57
    #2
    Kulaklık takılıyken Aygıt yöneticisine girin Görünüm sekmesinden Gizli aygıtları göster yapın daha sonra Ses girişleri ve çıkışları kısmını kontrol edin orada gözükecek mi bakalım
  • 17-02-2023, 19:36:55
    #3

    Gözükmüyor hocam.
  • 17-02-2023, 19:49:39
    #4
    Mouse ve kulaklık bunların ikisi de bluetoothla mı çalışıyor?
    Kulaklık bluetooth ise daha önce eşlediğiniz cihazlar yakındaysa blueetoothlarını kapatın sonra tekrar deneyin
  • 17-02-2023, 19:52:20
    #5
    tayyipyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mouse ve kulaklık bunların ikisi de bluetoothla mı çalışıyor?
    Kulaklık bluetooth ise daha önce eşlediğiniz cihazlar yakındaysa blueetoothlarını kapatın sonra tekrar deneyin
    İkisi de kablolu hocam
  • 17-02-2023, 19:57:27
    #6
    onlyHakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisi de kablolu hocam
    Kulaklık takınca mouse gidince blueetoth olduklarını düşünmüştüm
    Kulaklık modeliniz ne hocam?
  • 17-02-2023, 19:59:10
    #7
    tayyipyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kulaklık takınca mouse gidince blueetoth olduklarını düşünmüştüm
    Kulaklık modeliniz ne hocam?
    Dexim Elite 5.1 USB 7
  • 17-02-2023, 20:15:04
    #8
    Değerlendirmede birisi
    Alıntı
    USB den bağlanıyor sistemden ayrı bir ses kartı olarak olarak görüyor.
    diye bahsetmiş.
    Kulaklık takılıyken Denetim Masasına girip arama kısmına ses yazın hemen altında ses aygıtlarını yönete tıklayıp ekran görüntüsü atar mısınız?
  • 17-02-2023, 20:18:43
    #9
    tayyipyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerlendirmede birisi diye bahsetmiş.
    Kulaklık takılıyken Denetim Masasına girip arama kısmına ses yazın hemen altında ses aygıtlarını yönete tıklayıp ekran görüntüsü atar mısınız?