Değerlendirmede birisi
Alıntı
USB den bağlanıyor sistemden ayrı bir ses kartı olarak olarak görüyor.
diye bahsetmiş.
Kulaklık takılıyken Denetim Masasına girip arama kısmına ses yazın hemen altında ses aygıtlarını yönete tıklayıp ekran görüntüsü atar mısınız?