Aramızda inşaatçı var mı?
10
●226
- 17-02-2023, 14:28:53Yıkılması demek yani bir çöpü çöpe atmaktır, bu sebeple satmasının ona bir zararı olmayacağını düşünüyorumJTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2023, 14:32:15Mütteahhit satma demiş ama oda başkalarına satacak sonuçta sözleşmede böyle bir şey yokAgentWalter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2023, 14:32:16Bilgim olan bir konu değil ama yıkımcılar içerideki malzeme karşılığı yıkım yapıyor olabilir. Ücret almadan ya da ücrette indirim yaparak.JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2023, 14:32:25kapilari satabilir de pek bir para etmez. parke ve seramikleri satamaz cogu ise yaramaz hale helir zaten sokerken tabi montaj detayina ve malzemeye de bagli
- 17-02-2023, 14:33:4510-15k veriyorlarmış o bana sordu bende size sorayım dedimSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2023, 14:34:12Bende o şekilde yorumladım hocammener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2023, 14:34:44