mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgim olan bir konu değil ama yıkımcılar içerideki malzeme karşılığı yıkım yapıyor olabilir. Ücret almadan ya da ücrette indirim yaparak.
Bende o şekilde yorumladım hocam