• 21-02-2023, 09:50:08
    #19
    GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PTT ile çalıştım. izmirden istanbula 5 günde kargo götürüyorlar, acilen uzaklaşmalısınız. Mng bu listede en mantıklısı duruyor. mobil alan dışı teslimatları iyiyse yine tercih edilir düşüncesindeyim. Çünkü yurtiçi neredeyse 2 kat fiyat farkı veriyor, ve sadece mobil alanlar için tercih edilir mi sorguluyorum açıkcası. 1000 kargo çıkan biri için aylık 20.000 tl fazladan kargo masrafı hali hazırda.
    Kesinlikle.
    PTT'de %20 oranı kadarıyla teslim edilmeyen paket ile karşı karşıyayız, alternatif üretmeye çalışıyoruz kendimizce.
    Yurt içini kullanmadım ama çalışma sistemini gördükten sonra tavsiye ederim herkese, artık gerek müşteriye yansıtıp, gerek de ürüne ekleme yapılıp tercih edilebilir diye düşünüyorum.
    MNG kendi bünyesince bence oldukça iyi, deneme fırsatım oldu yaklaşık 1,5 sene önce. İptal oranı biraz vardı, onun harici memnundum açıkçası.
    Ek olarak PTT kargo sadece kapıda ödeme nakit kullanıyor. Diğerleri ise nakit / kredi kartı şeklinde çalışmakta.
  • 21-02-2023, 09:51:35
    #20
    fiyatlar uçtu maalesef, bende mng ile devam ediyorum
  • 21-02-2023, 10:00:41
    #21
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle.
    PTT'de %20 oranı kadarıyla teslim edilmeyen paket ile karşı karşıyayız, alternatif üretmeye çalışıyoruz kendimizce.
    Yurt içini kullanmadım ama çalışma sistemini gördükten sonra tavsiye ederim herkese, artık gerek müşteriye yansıtıp, gerek de ürüne ekleme yapılıp tercih edilebilir diye düşünüyorum.
    MNG kendi bünyesince bence oldukça iyi, deneme fırsatım oldu yaklaşık 1,5 sene önce. İptal oranı biraz vardı, onun harici memnundum açıkçası.
    Ek olarak PTT kargo sadece kapıda ödeme nakit kullanıyor. Diğerleri ise nakit / kredi kartı şeklinde çalışmakta.
    Yurtiçinin hizmet kalitesi bambaşka bi seviye, bunu kesinlikle kabul ediyorum. ama ona yaklaşmayı başarabiliyorsa bende bi mngye bakacağım. aynı seviyede olabileceğini zaten sanmıyorum. ne kadar ekmek o kadar köfte durumu buda. Çok işe yaradı tecrübeleriniz, çok teşekkür ederim