GuyFawkes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PTT'de %20 oranı kadarıyla teslim edilmeyen paket ile karşı karşıyayız, alternatif üretmeye çalışıyoruz kendimizce.
Yurt içini kullanmadım ama çalışma sistemini gördükten sonra tavsiye ederim herkese, artık gerek müşteriye yansıtıp, gerek de ürüne ekleme yapılıp tercih edilebilir diye düşünüyorum.
MNG kendi bünyesince bence oldukça iyi, deneme fırsatım oldu yaklaşık 1,5 sene önce. İptal oranı biraz vardı, onun harici memnundum açıkçası.
Ek olarak PTT kargo sadece kapıda ödeme nakit kullanıyor. Diğerleri ise nakit / kredi kartı şeklinde çalışmakta.