• 17-02-2023, 00:54:23
    #28
    500e 5 tane yaptırırız çok demiş
  • 17-02-2023, 01:23:46
    #29
    Forumda toplu script ve tema satanlar var o temayı alıp yerleştirir
    Hakkında ana sayfa yazar geçer 500 tl normal
    İnsanlar web tasarımını kod yazmak sanıyor fakat kimisi hazırı yapıştırıp geçiyor emek verildiğinde 5000 10000 üzeride çalışmalar gördüm
  • 17-02-2023, 01:28:59
    #30
    Hocam sizin fiyatta düşük yalnız. Eğer hazır script kurup birkaç saatte editleyip teslim etmiyorsanız
    • erolozboduroglu
    erolozboduroglu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-02-2023, 01:40:40
    #31
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin fiyatta düşük yalnız. Eğer hazır script kurup birkaç saatte editleyip teslim etmiyorsanız
    Hocam arada çok güçlü bir referans vardı! Ben elementor üzerinden tasarım yapıp teslim ediyorum. Planlarıma göre 3 iş günü içinde kuracaktım. Sonra temel seo Google bağlantılar vs fiyata dahil değildi!
  • 17-02-2023, 01:42:16
    #32
    erolozboduroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arada çok güçlü bir referans vardı! Ben elementor üzerinden tasarım yapıp teslim ediyorum. Planlarıma göre 3 iş günü içinde kuracaktım. Sonra temel seo Google bağlantılar vs fiyata dahil değildi!
    Hocam neden kızdın
    • erolozboduroglu
    erolozboduroglu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-02-2023, 01:49:17
    #33
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neden kızdın
    Yok hocam ne alaka ne kızması 😂😂
  • 17-02-2023, 02:09:50
    #34
    Kurumsal Üye
    İsmini öğrenemediğim bu forumdan biri ''tema içerikler eklentiler dahil 700 TL'' fiyat vermiş, işi almış ve 14 gün bekletmiş.

    Neyse, sonunda temayı yüklemiş: Jannah tema, Wp Rocket lisanssız, Yoast Seo Premium yüklenmiş, söylemeye gerek yok lisanssız elbette.

    Site sahibi bilgilenmek amacı ile bana gelmese bu hiç ortaya çıkmayacaktı.
    Ben bazı hususları sormasını istedim site sahibinden ve anında para iadesi yaparak siteyi sıfırladı işi alan kişi.
    Neden? Para iade olduğu için şikayet konusu açılamasın diye.

    Nasıl yapar? İşte lisanssız tema eklenti, bir kaç kopya içerik oldu bitti.
    Bir de 14 gün sallaması lazım ki o arada bir kaç iş daha alsın ki sermayesi tükenmesin.

    Dürüst ticaret yapmaya çalışanlara helal olsun diyorum. Gerisini anlayan anlamıştır.
  • 17-02-2023, 02:39:55
    #35
    Forumda anahtar teslim wordpress kurumsal site taban fiyatı 500 TL, woocommerce için 750 TL. Ben bir şey demiyorum artık. Bu sektörden iş çıkmıyor kaç aydır bana, teklif de vermiyorum son 1-2 haftadır.
    Ay başında platin üyelik aldıydım, boşa gidecek. Bari parasını çıkarsın diye birkaç site yapım konusuna 500 TL dedim, malum taban fiyat. Onu bile alamadık.
    1.5 hafta önce de biri kurumsal siteyi 300 TL'ye yaptırmış, gelmiş bana da mesaj atmış 300 TL'ye yaptırdım işi diye. Nispet yapıyor sanki. Taban fiyatı kırmaktan şikayetçi olacaktım ama vazgeçtim, insanları ekmeğinden etmeye gerek yok.
  • 17-02-2023, 02:43:36
    #36
    yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsmini öğrenemediğim bu forumdan biri ''tema içerikler eklentiler dahil 700 TL'' fiyat vermiş, işi almış ve 14 gün bekletmiş.

    Neyse, sonunda temayı yüklemiş: Jannah tema, Wp Rocket lisanssız, Yoast Seo Premium yüklenmiş, söylemeye gerek yok lisanssız elbette.

    Site sahibi bilgilenmek amacı ile bana gelmese bu hiç ortaya çıkmayacaktı.
    Ben bazı hususları sormasını istedim site sahibinden ve anında para iadesi yaparak siteyi sıfırladı işi alan kişi.
    Neden? Para iade olduğu için şikayet konusu açılamasın diye.

    Nasıl yapar? İşte lisanssız tema eklenti, bir kaç kopya içerik oldu bitti.
    Bir de 14 gün sallaması lazım ki o arada bir kaç iş daha alsın ki sermayesi tükenmesin.

    Dürüst ticaret yapmaya çalışanlara helal olsun diyorum. Gerisini anlayan anlamıştır.
    Hocam dürüstlük kalmamış ki kimsede...

    celal1387 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda anahtar teslim wordpress kurumsal site taban fiyatı 500 TL, woocommerce için 750 TL. Ben bir şey demiyorum artık. Bu sektörden iş çıkmıyor kaç aydır bana, teklif de vermiyorum son 1-2 haftadır.
    Ay başında platin üyelik aldıydım, boşa gidecek. Bari parasını çıkarsın diye birkaç site yapım konusuna 500 TL dedim, malum taban fiyat. Onu bile alamadık.
    1.5 hafta önce de biri kurumsal siteyi 300 TL'ye yaptırmış, gelmiş bana da mesaj atmış 300 TL'ye yaptırdım işi diye. Nispet yapıyor sanki. Taban fiyatı kırmaktan şikayetçi olacaktım ama vazgeçtim, insanları ekmeğinden etmeye gerek yok.
    Bence edeceksiniz hocam hem taban fiyatı kırmış hem piyasayı... 300₺ nasıl bir hizmet sundu merak ettim açıkcası