Forumda anahtar teslim wordpress kurumsal site taban fiyatı 500 TL, woocommerce için 750 TL. Ben bir şey demiyorum artık. Bu sektörden iş çıkmıyor kaç aydır bana, teklif de vermiyorum son 1-2 haftadır.
Ay başında platin üyelik aldıydım, boşa gidecek. Bari parasını çıkarsın diye birkaç site yapım konusuna 500 TL dedim, malum taban fiyat. Onu bile alamadık.
1.5 hafta önce de biri kurumsal siteyi 300 TL'ye yaptırmış, gelmiş bana da mesaj atmış 300 TL'ye yaptırdım işi diye. Nispet yapıyor sanki. Taban fiyatı kırmaktan şikayetçi olacaktım ama vazgeçtim, insanları ekmeğinden etmeye gerek yok.