• 16-02-2023, 09:10:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamun Aleyküm dostlar,

    Aşcı yardımcıları, Hizmetli kadrosunda devlet atama sağladı.

    Hem tuvalet banyo temizleyip hemde yemek yapmamı istiyorlar. Biri çok kirli diğeri çok temiz iş.

    Hem tuvalet temizleyip hemde yemek yapabilir miyim? Kanunda böyle bir yasa vs. gibi birşey var mı?
  • 16-02-2023, 09:12:19
    #2
    clouds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamun Aleyküm dostlar,

    Aşcı yardımcıları, Hizmetli kadrosunda devlet atama sağladı.

    Hem tuvalet banyo temizleyip hemde yemek yapmamı istiyorlar. Biri çok kirli diğeri çok temiz iş.

    Hem tuvalet temizleyip hemde yemek yapabilir miyim? Kanunda böyle bir yasa vs. gibi birşey var mı?
    Bizim şirketteki aşçı yapıyordu hocam.
  • 16-02-2023, 09:12:33
    #3
    Kaçarak uzaklaş, başka bir yerde iş bulmaya bak kendine.
    Nerden bakarsan bak saçmalık.
  • 16-02-2023, 09:18:24
    #4
    Hizmetli kadrosunda atandıysanız görev tanımında temizlik var.
  • 16-02-2023, 09:20:24
    #5
    İlk olarak görev tanımına bakmak gerek. Görev tanımında sözleşmede geçiyorsa yapmamanız halinde yaptırımları olabilir.
  • 16-02-2023, 09:20:38
    #6
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim şirketteki aşçı yapıyordu hocam.
    Hocam o yemeği yerken mideniz nasıl bulanmıyordu. Her aşcı temiz olucak diye birşey yok veya unutadabilir elini yıkamayı.
  • 16-02-2023, 09:21:36
    #7
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk olarak görev tanımına bakmak gerek. Görev tanımında sözleşmede geçiyorsa yapmamanız halinde yaptırımları olabilir.

    Sözleşmeliyken Aşcı Yardımcısı olarak geldim. Kadroya geçirmek isterken Hizmetli kadrosunda çalıştırıyorlar.
  • 16-02-2023, 09:25:03
    #8
    Kurumsal firmalarda olsa aşçı bulaşık bile yıkamaz, sadece yemek yapar.
  • 16-02-2023, 09:27:32
    #9
    clouds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamun Aleyküm dostlar,

    Aşcı yardımcıları, Hizmetli kadrosunda devlet atama sağladı.

    Hem tuvalet banyo temizleyip hemde yemek yapmamı istiyorlar. Biri çok kirli diğeri çok temiz iş.

    Hem tuvalet temizleyip hemde yemek yapabilir miyim? Kanunda böyle bir yasa vs. gibi birşey var mı?
    Hijyen konusunda çok ters hizmetler bunların devlet kademesinde dikkat edilmemesi büyük talihsizlik oradaki yetkililer ya bilmiyorlar ya işlerine gelmiyor fakat bir denetimde işi bilen birisi bu konuyu düzeltecektir. Aşcının bırakın tuvalet temizlemesini(eldiven değiştirse elini yıksa bile farketmez) gıda bulunan yerde tuvalet olması bile yönetmelikte yasaktır.