akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk olarak görev tanımına bakmak gerek. Görev tanımında sözleşmede geçiyorsa yapmamanız halinde yaptırımları olabilir.

Sözleşmeliyken Aşcı Yardımcısı olarak geldim. Kadroya geçirmek isterken Hizmetli kadrosunda çalıştırıyorlar.