Konumu üste taşımak istiyorum.
6
●152
- 16-02-2023, 00:37:19Üyeliği durdurulduHerkese hayırlı geceler. Konumu kaç günde bir üste taşıyabilirim? Ve nasıl yapıcam?
- 16-02-2023, 00:43:41Merhaba 3 günde bir ücretsiz üyelik ile konuyu taşıayabilirsiniz. Premium üyelik alarak bu süreyi kısaltabilirsiniz.
Konu taşıma işlemini bu panelden yapabilirsiniz: https://www.r10.net/kontrol-paneli/
Önce ilgili konuyu buradan bir kez yukarıya taşıyın daha sonra ikinci resimdeki gibi oradaki belirtilen sürede sürekli yukarıya taşıyabilirsiniz.


- 16-02-2023, 00:44:20Üyeliği durdurulduÇok Teşşekürler hayırlı geceler dilerim.RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2023, 01:10:08Bende yeni aydınlandımmyildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



