• 13-02-2023, 03:04:24
    #1
    Merhabalar , imap sunucumuz sağlayıcımız yüzünden patladı, şuan da müşterilerimizin bilgisayarında outlook da son 12 saat hariç tüm mailler duruyor.
    Eğer yeni sunucudan gönder al yaparsam onlar gidicek.
    Acaba şuan bulunan outlooklarındaki mailleri POP3 e çekme şansım varmı ?
    Bilgisi olan varmıdır ?
  • 13-02-2023, 03:07:06
    #2
    Outlook dışa aktar vardı sanırım o şekilde aktarılmaz mı?
  • 13-02-2023, 04:16:32
    #3
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Outlook dışa aktar vardı sanırım o şekilde aktarılmaz mı?
    Hocam IMAP da sorun oluyor mu ?