• 12-02-2023, 00:16:40
    #10
    Şimdi gelir " derdin bu mu ? " tayfa.
  • 12-02-2023, 00:17:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi gelir " derdin bu mu ? " tayfa.
    çoktan hocam geldiler bile, sadece merak ettiğim için soruyorum, gereksiz yorum yapıyorlar :d
  • 12-02-2023, 00:18:12
    #12
    R10 elinden geleni ilk andan itibaren yaptı gerek yönetim gerek biz arkadaşlarımız maddi manevi destek sagladı
    bazı arkadaşlarımız işini gücünü bırakıp deprem bölgelerine gitti herkesten allah razı olsun degişen logomuz olsun kalplerimiz böyle kalsında.
  • 12-02-2023, 00:20:39
    #13
    Üyeliği durduruldu
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 elinden geleni ilk andan itibaren yaptı gerek yönetim gerek biz arkadaşlarımız maddi manevi destek sagladı
    bazı arkadaşlarımız işini gücünü bırakıp deprem bölgelerine gitti herkesten allah razı olsun degişen logomuz olsun kalplerimiz böyle kalsında.
    Ona lafım yok, herkesten allah razı olsun.
  • 12-02-2023, 00:22:37
    #14
    Logodan ziyade, depremzedeler için istihdam olayları için ciddi adımlar atılmasını istiyorum. gerisi sizde @Coşkun Çetin;
    Teşekkürler
  • 12-02-2023, 09:14:35
    #15
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Administrator
    @Burti; Logo otomatik olarak cron çalıştığı için değişti sanırım eski haline getirir misin?

    Şubat ayı tamamen bir önceki logo kalmalı.
  • 12-02-2023, 11:22:31
    #16
    Reveloper
    Logo cron tarafından değişmiş. Bizim niyetimiz şubat ayında komple durması. Logonun yaralara bir faydası yok, lakin insanlar ağlarken maskotumuz rokito gülemez.