R10 logo neden değişti?
15
●1.696
- 12-02-2023, 00:17:49Üyeliği durdurulduçoktan hocam geldiler bile, sadece merak ettiğim için soruyorum, gereksiz yorum yapıyorlar :droyalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2023, 00:18:12R10 elinden geleni ilk andan itibaren yaptı gerek yönetim gerek biz arkadaşlarımız maddi manevi destek sagladı
bazı arkadaşlarımız işini gücünü bırakıp deprem bölgelerine gitti herkesten allah razı olsun degişen logomuz olsun kalplerimiz böyle kalsında. - 12-02-2023, 00:20:39Üyeliği durdurulduOna lafım yok, herkesten allah razı olsun.BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2023, 00:22:37Logodan ziyade, depremzedeler için istihdam olayları için ciddi adımlar atılmasını istiyorum. gerisi sizde @Coşkun Çetin;
Teşekkürler - 12-02-2023, 09:14:35Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Administrator@Burti; Logo otomatik olarak cron çalıştığı için değişti sanırım eski haline getirir misin?
Şubat ayı tamamen bir önceki logo kalmalı.
