R10 elinden geleni ilk andan itibaren yaptı gerek yönetim gerek biz arkadaşlarımız maddi manevi destek sagladı
bazı arkadaşlarımız işini gücünü bırakıp deprem bölgelerine gitti herkesten allah razı olsun degişen logomuz olsun kalplerimiz böyle kalsında.