• 11-02-2023, 10:28:54
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba

    Kredi kartlarında faiz oluyor mu ? 40.000 TL’lik bir harcama yapsak geriye 40.000 TL mi ödüyoruz ?

    Garanti Bonus ve Ziraat Gold Bonus kartları hakkında bilgi verebilir misiniz
  • 11-02-2023, 10:33:00
    #2
    Tek çekim yapıp vadesiz harcama yaptığınızı düşünürsek, ekstre kesildikten sonra son ödeme tarihini geçirmeden tamamını öderseniz faiz olmaz.
  • 11-02-2023, 10:34:34
    #3
    ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek çekim yapıp vadesiz harcama yaptığınızı düşünürsek, ekstre kesildikten sonra son ödeme tarihini geçirmeden tamamını öderseniz faiz olmaz.
    Mediamarkt’tan bir bilgisayar aldığımızda 6 taksit seçeceği gözüküyor. Bu seçenek ile bilgisayarı aldığımızda faiz olmuyor doğru mudur
  • 11-02-2023, 10:38:46
    #4
    Faiz olur.
  • 11-02-2023, 10:39:40
    #5
    Vade farksız taksit ise hocam zamanında öderseniz faiz olmaz.
  • 11-02-2023, 10:41:27
    #6
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz olur.
    Daha önce kredi kartı kullandınız mı
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vade farksız taksit ise hocam zamanında öderseniz faiz olmaz.

    Vade farksız taksit olduğunu nasıl anlayabilirim
  • 11-02-2023, 10:42:53
    #7
    emreakay1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce kredi kartı kullandınız mı
    Hala kullanıyorum hocam. Taksitle alınan her şeyde faiz olur. Peşin fiyatına 6 taksit gibi bir kampanya varsa bilemem.
  • 11-02-2023, 10:43:23
    #8
    emreakay1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce kredi kartı kullandınız mı

    Vade farksız taksit olduğunu nasıl anlayabilirim
    Tek çekim fiyatı ile vadeli fiyatı aynı ise vade farksız demektir.
  • 11-02-2023, 10:45:14
    #9
    6 vade farksız taksit yapıldığını varsayarsak, her taksit bir sonraki dönem ekstrenize yansıtılıyor. Miktarı her ay tam kapatırsanız faiz olmuyor.
    Toplu miktar kartınızın harcama limitini etkiliyor.