Tek çekim yapıp vadesiz harcama yaptığınızı düşünürsek, ekstre kesildikten sonra son ödeme tarihini geçirmeden tamamını öderseniz faiz olmaz.
Mediamarkttan bir bilgisayar aldığımızda 6 taksit seçeceği gözüküyor. Bu seçenek ile bilgisayarı aldığımızda faiz olmuyor doğru mudur