Borsa deprem ve milyon TL ler.
11
●908
- 10-02-2023, 22:42:46Deprem olduktan sonra borsa hemen kapanmadığı için çimento firmalarından hisse alanlar vardır diye düşünüyorum. Teşekkürler.
- Kabul Edilen Cevap
- 3 Beğeni
-
- 10-02-2023, 22:49:41Olmaz hocam birileri kar etmeli !Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2023, 22:52:23Sadece Çarşamba iptal edildi hocam.Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2023, 22:53:24salı günü olan işlemler silinmedi, çarşamba öğlen borsa kapandı, çarşamba yarım günlük bölümü sildiler p.tesi ve salı günü vurgunu vurdular tüm hisseler -10 yedi, sadece çimento, vinç ve beton firmaları +10Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2023, 22:55:07Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇarşamba 11 12 gibi kapandı salı gün ki zararımız geri geldi ?Zeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
