• 10-02-2023, 22:42:46
    #1
    Kurumsal PLUS
    Deprem olduktan sonra borsa hemen kapanmadığı için çimento firmalarından hisse alanlar vardır diye düşünüyorum. Teşekkürler.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Borsanın hemen kapatılmadığı için bazı şirket ve şahısların hisseler ile milyon TL'ler kaldırdığından bahsetmiş. Anlayana
  • 10-02-2023, 22:46:17
    #2
    Soru nedir hocam?
  • 10-02-2023, 22:48:57
    #3
    Salı gün ki işlemler iptal edildi pazartesi de iptal olmalıydı..
  • 10-02-2023, 22:49:41
    #4
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Salı gün ki işlemler iptal edildi pazartesi de iptal olmalıydı..
    Olmaz hocam birileri kar etmeli !
  • 10-02-2023, 22:49:59
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Borsanın hemen kapatılmadığı için bazı şirket ve şahısların hisseler ile milyon TL'ler kaldırdığından bahsetmiş. Anlayana
  • 10-02-2023, 22:52:23
    #6
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Salı gün ki işlemler iptal edildi pazartesi de iptal olmalıydı..
    Sadece Çarşamba iptal edildi hocam.
  • 10-02-2023, 22:53:24
    #7
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Salı gün ki işlemler iptal edildi pazartesi de iptal olmalıydı..
    salı günü olan işlemler silinmedi, çarşamba öğlen borsa kapandı, çarşamba yarım günlük bölümü sildiler p.tesi ve salı günü vurgunu vurdular tüm hisseler -10 yedi, sadece çimento, vinç ve beton firmaları +10
  • 10-02-2023, 22:55:07
    #8
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece Çarşamba iptal edildi hocam.
    Zeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salı günü olan işlemler silinmedi, çarşamba öğlen borsa kapandı, çarşamba yarım günlük bölümü sildiler p.tesi ve salı günü vurgunu vurdular tüm hisseler -10 yedi, sadece çimento, vinç ve beton firmaları +10
    Çarşamba 11 12 gibi kapandı salı gün ki zararımız geri geldi ?
  • 10-02-2023, 22:55:45
    #9
    iptal edildi alımlar ve borsa kapatıldı