Sadece Çarşamba iptal edildi hocam.
salı günü olan işlemler silinmedi, çarşamba öğlen borsa kapandı, çarşamba yarım günlük bölümü sildiler p.tesi ve salı günü vurgunu vurdular tüm hisseler -10 yedi, sadece çimento, vinç ve beton firmaları +10
Çarşamba 11 12 gibi kapandı salı gün ki zararımız geri geldi ?