Yani söylemeyeyim diyorum ama GOOGLE KOLAY BİR İŞİ NASIL ZORLAŞTIRIRIM konusunda oldukça başarılı.
GA4'e geçiş yaptım, anlık tekil göremiyorum, organik trafik göremiyorum, organik ziyaretcileri direct olarak sayıyor. Yani bu kadar mı bir sistem mahvedilir.
Google Analitiğe geri dönsem o da eksik sayıyor ve temmuzda gidici.
Şu GA4 layıkıyla kullanan var mı acaba? çok merak ediyorum.
GA4'ü verimli kullanan kişi var mı?
4
●140