Wise hesabıma 2-3 gündür düzenli olarak 10-20 sterlin ödeme alıyordum,bugun hesabım kapatılmış.
İtiraz ettim kimlik selfie falan istediler,acaba hesabımı açarlar mı?
İçerde transferi başlattığım 200 sterlin vardı,iade ederler mi? Bu durumu daha önceden yaşayan oldu mu?
düzenli WISE kullanicisiyim, hesabiniz dogrulamaya düstü sanirim, ama normalde daha önceden uyari almaniz gerekiyordu, bir anda mi erisim kisitlandi ? veya suan ilk transferlerinizmiydi bunlar?
düzenli WISE kullanicisiyim, hesabiniz dogrulamaya düstü sanirim, ama normalde daha önceden uyari almaniz gerekiyordu, bir anda mi erisim kisitlandi ? veya suan ilk transferlerinizmiydi bunlar?
Hayır,daha önceden de transferler yapıyordum. Bir anda kısıtlandı.