Wise hesabıma 2-3 gündür düzenli olarak 10-20 sterlin ödeme alıyordum,bugun hesabım kapatılmış.
İtiraz ettim kimlik selfie falan istediler,acaba hesabımı açarlar mı?
İçerde transferi başlattığım 200 sterlin vardı,iade ederler mi? Bu durumu daha önceden yaşayan oldu mu?