• 09-02-2023, 15:14:09
    #10
    ahbap.
  • 09-02-2023, 15:14:50
    #11
    ahbap ile yapmanızı tavsiye ederim.
  • 09-02-2023, 15:16:26
    #12
    ahbap'a yardım bağışı yapın.
  • 09-02-2023, 15:18:37
    #13
    https://www.r10.net/off-topic/354213...im-konusu.html

    Koskoca r10 platformu yardım konusu açtı bakmadınız mı ?
    • Ultigvn
    Ultigvn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-02-2023, 15:20:39
    #14
    Hocam yanlış anlamayın da bence sırf konu açmak için konu açmasınız günlerdir herkes burda konu yardım yerlerini açıyor oni geçtim R10 yönetimi bile her R10 na girdiğinde önüne sayfa çıkıyor bağış msj olarak Hicmi takip etmiyorsunuz coskun abi Kızılay için R10 da yardım kampanyası başlatı oraya direk yaparsın mesala güvenilir yer
  • 09-02-2023, 15:22:21
    #15
    Arkadaşlar çoğunluğun dediği gibi Ahbap Kuruluşuna yardım yapmaya karar verdim. Fikirler verdikleri için arkadaşlara teşekkür ederim.
  • 09-02-2023, 16:14:04
    #16
    Hocam giden arkadaşlarınız varsa onlara para verin mama alıp versinler ben Malatya’da olan anneme ve hataya giden arkadaşlarıma bi miktar para yollayıp mama aldırdım
    • Ultigvn
    Ultigvn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-02-2023, 16:43:35
    #17
    AFAD ile ahbap yarı yarıya yapın. AFAD yapmıyor diyenlere aldanmayın. Ben afaddan gıda yatak desteği gördüm Adana'dan çıktım. Ama iki derneğe de yardım edin artı belediyeler topluyor erzak kıyafet götürün biz yarın çalışmaya gideceğşx İstanbul Sultangazi bölgesinde
  • 09-02-2023, 17:08:11
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam malatyadayim afadi daha gormedim hep istanbul izmir van elazigdan sahsi kisiler yardim getiriyor bilgin olsun