Hocam yanlış anlamayın da bence sırf konu açmak için konu açmasınız günlerdir herkes burda konu yardım yerlerini açıyor oni geçtim R10 yönetimi bile her R10 na girdiğinde önüne sayfa çıkıyor bağış msj olarak Hicmi takip etmiyorsunuz coskun abi Kızılay için R10 da yardım kampanyası başlatı oraya direk yaparsın mesala güvenilir yer