oxopage adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir iyilik yapacak var mı ?
13
●318
- 05-02-2023, 22:36:38ama değer... o nedenle pahalı.Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2023, 22:37:59Üyeliği durduruldutam güzel bir tema buldum aslında ama beyaz ekran hatası verdi smartmag diye bir tema lisans istiyor işte o da.oxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben en iyisi wordpressin sunuğu temaları kullanayım . - 05-02-2023, 22:46:43bu işine yararsa ücretsizlerde olmalıydı...Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://preview.themeforest.net/item/...386.1674740252 - 05-02-2023, 22:50:57Tüm ayarları özelleştir kısmında olması lazım.Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM'den anydesk at bakalım.