oxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama değer... o nedenle pahalı.
tam güzel bir tema buldum aslında ama beyaz ekran hatası verdi smartmag diye bir tema lisans istiyor işte o da.
ben en iyisi wordpressin sunuğu temaları kullanayım .