• 05-02-2023, 03:24:24
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @AgentWalter; vallahi bro oraya bakmadan direk konu açtım 😺
    Guinness’lik bir olay
  • 05-02-2023, 03:24:38
    #12
    2023.02.05 03:15:09 41.0978 28.9602 12.1 -.- 3.2 3.1 KAGITHANE (ISTANBUL) İlksel
  • 05-02-2023, 03:26:05
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @cuvelious; inanin sorulara bakmadım bile sadece içime his doğdu konu açmak istedim direk
    doğrudur hocam allah gönlünüze göre versin.
  • 05-02-2023, 03:26:11
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan bile birden içimden gelip geçti o his anlık sanki hissediyorum da ama saklanmıyoruz gibi yinede içimde doğuyor geceleri özelliklede 🤔🤔
    nesin sen ya büyücü
  • 05-02-2023, 03:26:14
    #15
    demekki ben senden önce hissetmişim harbi gece gece
  • 05-02-2023, 03:31:56
    #16
    Bu gece dikkat edelim🤔 şakası yok
  • 05-02-2023, 03:37:20
    #17
    Arkadaşlar içimde bir his var beşiktaş dün 1-0 yenildi
  • 05-02-2023, 04:36:08
    #18
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abd savaş gemisinden olabilir harp sistemi varsa
    Hocam haarp sisteminin ne olduğunu biliyor musunuz? high frequency active auroral research program yaniYüksek Frekanslı Aktif Aurorasal Araştırma Programı'dır. haarp’ın abd ordusu desteği mayıs 2014’te kesilmiş ve 2014 sonunda tamamen kapatılacağı ilan edilmiştir. ağustos 2015’te haarp alaska üniversitesi’ne devredilmiştir. haarp, şu anda sadece fasiliteyi kullanmak isteyen bilim insanlarının para ödemesi karşılığında geçici olarak kullanılmaktadır. bunun haricinde ek bir faaliyeti bulunmamaktadır. Yanlış anlaşılmasın savunan birisi değilim ama araştırmakta fayda var. Ayrıca bu kadar aktif radyo frekansları ile sadece haberleşmeyi kesebilir, uzak gemiler ve denizaltıları ile iletişim kurabilirsiniz. Ama iyonisferde değişiklikler meydana getirip jeolojik afetler yaratamazsınız. Deprem sandığınız kadar kolay bir şey değil. Deprem olması için yer kürenin en üst tabakasında bulunan fayların kırılması, bu kırılmadan önce kayaların olduğu yerde yüksek basınç, sıkışma gibi olayların olması gerekmektedir. Yanlış bilinen doğrulardan vazgeçelim. Hadi diyelim varsayalım ki bu bahsedilen teori doğru ve gerçekten böyle bir güce sahip; yani bahsedilen bu makina basınç ve kırılma yaratarak yapay bir deprem yaratabiliyor ve fayları kırabiliyor. Kağıthane'nin olduğu yerde (bu gece gerçekleşen depremin merkez üssü) fay hattı yok hocam yani yapay olarak deprem yaratabileceğiniz bir ortam yok. Bu tamamen bir doğal afettir. Fay hattı haritasınıda aşağıya bırakıyorum, inceleyebilirsiniz.

    Bir profesörün dilinden dinlemenizde de fayda var;
    Celal Şengör Haarp Açıklaması Youtube Linki