Abd savaş gemisinden olabilir harp sistemi varsa
Hocam haarp sisteminin ne olduğunu biliyor musunuz? high frequency active auroral research program yaniYüksek Frekanslı Aktif Aurorasal Araştırma Programı'dır. haarpın abd ordusu desteği mayıs 2014te kesilmiş ve 2014 sonunda tamamen kapatılacağı ilan edilmiştir. ağustos 2015te haarp alaska üniversitesine devredilmiştir. haarp, şu anda sadece fasiliteyi kullanmak isteyen bilim insanlarının para ödemesi karşılığında geçici olarak kullanılmaktadır. bunun haricinde ek bir faaliyeti bulunmamaktadır. Yanlış anlaşılmasın savunan birisi değilim ama araştırmakta fayda var. Ayrıca bu kadar aktif radyo frekansları ile sadece haberleşmeyi kesebilir, uzak gemiler ve denizaltıları ile iletişim kurabilirsiniz. Ama iyonisferde değişiklikler meydana getirip jeolojik afetler yaratamazsınız. Deprem sandığınız kadar kolay bir şey değil. Deprem olması için yer kürenin en üst tabakasında bulunan fayların kırılması, bu kırılmadan önce kayaların olduğu yerde yüksek basınç, sıkışma gibi olayların olması gerekmektedir. Yanlış bilinen doğrulardan vazgeçelim. Hadi diyelim varsayalım ki bu bahsedilen teori doğru ve gerçekten böyle bir güce sahip; yani bahsedilen bu makina basınç ve kırılma yaratarak yapay bir deprem yaratabiliyor ve fayları kırabiliyor. Kağıthane'nin olduğu yerde (bu gece gerçekleşen depremin merkez üssü) fay hattı yok hocam

yani yapay olarak deprem yaratabileceğiniz bir ortam yok. Bu tamamen bir doğal afettir. Fay hattı haritasınıda aşağıya bırakıyorum, inceleyebilirsiniz.
Bir profesörün dilinden dinlemenizde de fayda var;
Celal Şengör Haarp Açıklaması Youtube Linki