Merhabalar linkteki konuda belirtiği üzere 25 yıl evli olan ev hanımlarına emeklilik diyor bu işlemi başlatmak için ne yapılması gerekiyor her ay veya toplu ödenecek ücret ne oluyor bu konuda bilgisi olan var mı e -devlet ile başvurusu var mı
https://www.trhaber.com/ekonomi/25-y...gaAnssEALw_wcB
Sgk da Çalışan Bilgisi Olan Yardım
0
●112