Konu hakkında düşünceniz nedir :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konu hakkında düşünceniz nedir :D
5
●
168
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Konu hakkında düşünceniz nedir :D
01-02-2023, 21:48:14
#1
hcymedia
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
böyle bişey gördüm gülsem mi ağlasam mı bilemedim
01-02-2023, 21:49:16
#2
Honomy
EDİT : ADAM 2030 YILINA KADAR ALMIŞ
Sarı Site Şaşırtmaya devam ediyor
01-02-2023, 21:49:29
#3
zeusunpederi
Hahahaha hiç güleceğim yoktu böyle pazarlama stratejisi yok
😀😀
01-02-2023, 21:49:30
#4
D3veloper
O ü harfine bedavaya bile verse proje kurmam.
01-02-2023, 21:50:21
#5
keremyagan
Python Coder
https://www.r10.net/maxigeyik/353539...atiliktir.html
01-02-2023, 21:57:45
#6
Klaxon
Birkaç tane de ben ekleyeyim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler