Aslında hepsinin ortak bir nedeni var "PARA" hangi şehirde veya ülkede olduğunuzun bir önemi yok bence para yoksa mutlulukta yok.
Kimse sevgi ve mutluluk ile doymuyor sonuçta.
Neden Herkes Depresif ?
17
●474
- 01-02-2023, 01:29:19aslında sizin sorununuzda maddi kendimden biliyorum. şu şekilde eğer paranız olsaydı aklınızda bir fikir oluşabilirdi yeni birşey deneyebilir yeni bir iş kurabilirdiniz. yeni bir yer gezmeye gidebilirdiniz veya kaygılarınız olmayacağı için daha falz uyuyabilirdiniztakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2023, 01:29:45benim için maddi değil, milyon dolarlarım olsa tekrar bu durumda olurdum bazı şeyler maddiyatla çözülmüyor maaleseftakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2023, 01:30:56Üyeliği durdurulduSorunun sadece TÜRKİYE vatandaşları için geçerli olduğunu sanmıyorum. Diyenler varsa lütfen demesinler.hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle