• 30-01-2023, 23:18:14
    #1
    Kurumsal PLUS
    Uzun zamandır gece modu kullanıyordum
    Bugün bir değişiklik olsun diye gündüz modunu kullandım
    R10 genellikle hangi modu kullanıyor acaba
  • 30-01-2023, 23:20:06
    #2
    Bu da soru mu gece
    • Darkanonims
    Darkanonims bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-01-2023, 23:20:42
    #3
    dark
  • 30-01-2023, 23:20:44
    #4
    Ben her zaman gece modu kullanıyorum gözü daha az yoruyormuş sanırım öyle birşeyler duymuştum ama gece modu her türlü gözüme daha hoş geliyor artık. Mobilden giriliyorsa kesinlikle bence dark modda kullanılmalı hem telefon hemde göz sağlığı için
  • 30-01-2023, 23:23:30
    #5
    dark
  • 30-01-2023, 23:24:13
    #6
    Hep gece modu tercih ediyorum daha hoş gözüküyor.
  • 30-01-2023, 23:25:29
    #7
    Gece modu kullanıyorum maalesef beyaz bende çok göz yoruyor.
  • 30-01-2023, 23:26:59
    #8
    Favorim gündüz modu hocam.
  • 30-01-2023, 23:29:43
    #9
    gece