Gece modu mu Gündüz modu mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gece modu mu Gündüz modu mu ?
13
●
202
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Gece modu mu Gündüz modu mu ?
1
2
30-01-2023, 23:18:14
#1
Darkanonims
Kurumsal PLUS
Uzun zamandır gece modu kullanıyordum
Bugün bir değişiklik olsun diye gündüz modunu kullandım
R10 genellikle hangi modu kullanıyor acaba
30-01-2023, 23:20:06
#2
Misafir
Bu da soru mu
gece
Darkanonims
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
30-01-2023, 23:20:42
#3
ZINKKK
dark
30-01-2023, 23:20:44
#4
Ahmet1809
Ben her zaman gece modu kullanıyorum gözü daha az yoruyormuş sanırım öyle birşeyler duymuştum ama gece modu her türlü gözüme daha hoş geliyor artık. Mobilden giriliyorsa kesinlikle bence dark modda kullanılmalı hem telefon hemde göz sağlığı için
30-01-2023, 23:23:30
#5
Gelistir
dark
30-01-2023, 23:24:13
#6
aliyasiny65
Hep gece modu tercih ediyorum daha hoş gözüküyor.
30-01-2023, 23:25:29
#7
DrMellon
Gece modu kullanıyorum maalesef beyaz bende çok göz yoruyor.
30-01-2023, 23:26:59
#8
KeyCodE
Favorim gündüz modu hocam.
30-01-2023, 23:29:43
#9
DejaWuu
gece
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler