• 30-01-2023, 17:55:29
    #1
    normalde haftada en fazla 4 kez starbucks dan mocha içerim. 1-2 ay ara vermiştim. yeniden başladım, bu hafta 2. kez içişim oldu 2 dir baş ağrısı yapıyor sizde de olmuş muydu?
  • 30-01-2023, 18:01:36
    #2
    Cola ve Kahve kesinlikle baş ağrısı yapar.
  • 30-01-2023, 18:02:46
    #3
    💚 R10.NET 💚
    İçindeki malzemeden olabilir mi?
  • 30-01-2023, 18:17:22
    #4
    Çok içince yapıyor ama 1-2 tane yapmaz diye düşünüyorum. Malzemeleri çok yoğunsa belki ondandır.
    • cezasahasi
    cezasahasi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-01-2023, 00:47:16
    #5
    Bol su iç hocam. Kahve diüretiktir. Geçmiş olsun.