2 sorumuda farklı konularda açmak istemedim o yüzden ikisinde buradan sormak istiyorum,
1- R10net'te 1 yılımı doldurdum hatta +10 günüm oldu birini nasıl davet edebilirim davetiye kodum gözükmüyor, herhangi bir şey mi yapmam gerek?
2- Kendi reklamımı (reklamımı derken yaptığım hizmetleri tanıtmak için) yapmak istiyorum post girmek için ise ticaret puanımın olması gerekiyor veya premium almam gerekiyormuş, ticaret puanımı nasıl arttırabilirim?
Merhaba hocalarım 2 sorum var
4
●106
- 30-01-2023, 13:44:32
- 30-01-2023, 13:49:52Üyeliği durduruldu2-minimum ticaret tutarlarında alışveriş yapabilirsiniz en basitinden.aslanmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2023, 13:50:31Adam Zınkkk Diye anlattı :=)aslanmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2023, 13:52:191 yıllık üyelik olunca davetiye hakkın oluyor diye okumuştum ama tamamdır teşekkürlerZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka yolları var mıdır?Yellredd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asporkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle